Aynı şekilde gribim , boğaz ağrısı , kuru öksürük , bel ağrısı , ateş çok kötüyüm. Dün acile gittim ve hiç bir şey yapmadılar , ilaçta vermedi. İlaçlar bebeği zehirler dedi acil doktoru risk almadı kadın doğum doktorunuza danışmadan kullanmayın. Gebeliğe uygun ilaç verir mutlaka. Sadece parol . Çok geçmiş olsun