Yaswinn Hanımlar normal doğumda epizyotomi dikişi atılıp sonradan açılan oldu mu? Ne zaman kapandı kendi kendine? 1 hafta oldu dikişim açılalı 1 tanesi açıldı doktor herhangi bi şey yapmadı kendi kapanacak dedi ama hala acıyor. :(
Herseydenbiktim Yaswinn Tentürdiyot ve rif sürüyordum hızlı iyileşsin diye ve hep kuru tutuyordum askim benimki açılmadı ama çabuk dikisler düşsün diye yada kurusun diye yapıyordum. Pamukla sür her tuvaletten çıkmanda ve saç kurutma makinesi ile biraz uzaktan tutarak kurut ise yarar inşAllah 💖🐣 Hayırlı olsun ve geçmiş olsun 🌸🎉
Yaswinn Herseydenbiktim teşekkür ederim balımm🫠 dikiş açılmadan önce ben de batikon sürüyodum günde 1-2 kez gayet de temiz ve kuru tuttum ama açılmış ne yazık ki anlamadım :( şimdi açıklık olduğu için batikon daha çok canımı yakıyo süremiyorumm
Herseydenbiktim Yaswinn Oy canım benim ya, sen kuru tut orası zaten gecer canının yanmadığı zaman yaparsin🐣💖