bbusra00 günaydın arkadaşlar bugün son adet tarihime göre 29+3 oldum ama e nabızda 30. haftada gözüküyorum çalışabilir raporunu hangi tarihe göre almam gerekiyor sistemde 32. hafta gözüktüğünde mi yoksa son adet tarihime göre 32 olduğumda mı
kartanesi___ bbusra00 ben son regl tarihime göre yarın tam 32 haftalık oluyorum ve yarın rapor almaya gideceğim ama e nabızda yarın 33. hafta diyecek 🤷🏻♀️ ben de pek anlamadım ilk gebelik inşallah sıkıntı olmaz
Cinarsaitinannesi bbusra00 siz adet tarihine göre alacaksınız sistem artı günleri saymıyor direkt yuvarlıyor bizim ebe öyle demişti
bbusra00 queenanne1 ama sistemde de sadece 30 yazıyor 31 e 32 ye hangi gün geçiyor onu bilmiyorum tam 32+0 da almak gerekmiyor mu o raporu
bbusra00 kartanesi___ yarın gidince sorabilir misiniz size zahmet bende dün gittim sormayı unutmuşum sistemde de 30 u görünce ne yapacağımı anlamadım
bbusra00 Cinarsaitinannesi adet tarihime ocak ayının 16 sında 31+6 oluyorum cuma gününe denk geliyor hafta sonununu geçirirsem 32+2 oluyorum sizce hangi gün gitmem gerekiyor
Cinarsaitinannesi bbusra00 onu hiç bilmiyorum canım ya eğer özel hastaneye gidiyorsan cumartesi de çalışıyorlar tam gününde alırsın o şekilde
Minikkkk_0 bbusra00 benimde 31+6 Cumaydı gittim doktor direk kendisi dedi seni artık çıkaralım izine diye o gün başladı izinim
bbusra00 başına gelenler vardır illaki çalışabilir raporunu 1 gün erken almakta sıkıntı var mı yok mu arkadaşlar ona göre mhrs den randevu alacağım
betealt bbusra00 ben ilk cocugumda bilmiyordum. 36. Haftada geriye dönük çalışabilir raporu aldım. Ama kurumdan kuruma fark ediyor mudur o yüzden bir şey diyemiyorum canım