incilaada bence hamileliğin hiç bir haftasında diś tedavisi yapılmaz doktorlar bazen izin kağıdı veriyor yapabilirsiniz diyor ama sonradan diyor düşük riski var o yüzden ben tavsiye etmiyorum karanfil yağı iyi geliyormuş onu kullan ama sakın hamileyken diş yaptırma çok geçmiş olsun