sym_yc seynepon oyy Allah çabanızı boşa çıkarmasın umduğunuzu buldursun sağlımlı sıhhatlı bir gebelik nasip etsin
seynepon Gks_01 anladım canım benim 8. Gün progestaniğnem ve ilacım bitiyor yetmiyor ona göre ilaç almam lazım hemen o yüzden yarın vermek durumunda kaldım ilaçlar elimde patlamasın diye 🥹🙏🏻
Gks_01 seynepon bende iğne oluyordum çoğumuz oluyoruz zaten elinizde patlamaz gebelikten sonra da kullanılıyor diğer ihtimali düşünerek hareket etmeyin bence ücretinden ötürü diyorsanız ben aile hekimine yazdırıyordum
emir1885 seynepon inşallah pozitif çıkar ama 8. Gün negatif olsa bile ilaçları bıraktıracaklarını sanmıyorum çünkü 8. Gün erken
yesildeniz_ seynepon yanlış mı hatırlıyorum siz birkaç ay önce transfer olmuş ve pozitif sonuçlanmıştı. Ben mi yanlış hatırlıyorum acaba. Sorunuza gelirsek 5. Gün embriyosu ise 8. Gün belli olur. Ama 3. Gün embriyosu ise çıkmayabilir
seynepon yesildeniz_ evet canım 25 ağustos transfer test silik çizgiydi beta düşük gelmişti sonra da artık olmadı, şimdi başka merkezde en baştan başladım 24 ünde transfer oldum🙏🏻
seynepon Gks_01 kullandığım formu progestan dex aile hekimi yazamıyor ücretli satılan karından olan formu, öncekinde kalşadan olanı kullanmıştım aile hekimi yazıyordu, bulunduğum yer küçük bir ilçe tedarik kısmı sıkıntı
yesildeniz_ seynepon Rabbim yeni yılda ikizle sevindirir belki sabırla beklemenin onca mücadelenin mükaafatı olarak 🤲🏻 Rabbi hebli minessalihin 🤲🏻