Canım ben de ilk kullanmaya başladığımda kusma yapmıştı. Sabah aç karnına almıştım. Sonra doktora sordum öğlen yemekten 2 saat sonra al dedi. Bir portakal yiyorum yanında da. Emilimi artsın diye. Bulantı devam ederse de çubuk kraker ile bastırıyorum. Almamazlık etme, dene yanıl bulursun bir yolunu