Zuhresule YsrB sadece ayrıntılı ultrasona gitmiştim. Hastane yeni olduğu icin çok övüyorlar. Doktorun yanına gidene kadar asistanlar eşlik ediyodu , çalışanları çok kibar. Bana yakın olsa o hastaneye devam etmek isterdim.
Mrym_sld YsrB bende bugun basladım tavsıye uzerıne sedef hocaya gıdıyorum ılgılı ve kıbar bır bayan ınsallah dogumada orda olucam 🤲🏻🤗
Busraadige Merhaba doktorum Sedef hoca çok memnunum tavsiye ederim çok naif bir hanım hastane zaten harika
YsrB Busraadige Busraadige arkadaşımda onu duymuş fiyatlar aşırı uygun bu beni çok şaşırttı muayene 50 Doğum 1500 müş doğru mu?