Dün sabah 8 de sezeryana gireceksin diyip doğumhaneye alındım doktorum başka hastanede aratamadımda neyse işte 8 de değil 4te alındım sezeryana hep acilden yeni hastalar geldi sezeryana girişim 4ü buldu özel hastane gibi değildi sezeryanın özeli devleti varmış demekii 😂 biraz ağırlıydı ama oldu bitti bebeğim 2400 doğdu küveze almadılar minicik küçücük ama olsun rabbim sağlık versin büyür elbet sezeryandan sonra 3 kez ayağa kalktım ilkine kıyasla oturup kalkarken daha az destek alıyorum biraz ağrım var ama olur o kadar zamanla azalarak bitecektir