20+2 deyim. Şimdiye kadar 4. Kere oluyor ama ilk defa bu kadar uzun sürdü. Böyle sanki elektrik çarpması gibi oluyor sızlıyor. Ovuşturuyorum sıkıyorum rahatlar zannettim ama daha da ağrı girdi. Süt kanallarının geliştiği yazıyor internette ama hep sol memede mi oluyor bu anlamadım gitti yani. Yaşayanlar var mı?