Cimcime30 canım hoşgeldin 🥰bende hatırladım seni :) hamile kalamamanın bir sebebi varmı? Ben tüp bebek süreçlerinden vs sonra kendiliğinden hamile kaldım tüp bebek diyetisyenimin verdiği takviyeler yaşam tarzı vs herşeye uydum eşimede önerilerde bulundu ovülasyon testleriylede takip ettim çok şükür olmaz dedikleri oldu. Eşimin değerlerinde sıkıntı vardı benim.