Şimdi ben 16+4 günlük olduk yavaştan bişiler alim diye düşünüyorum bebiş te planlı sezeryan oucağı için mayıs sonu diyor doktorum.benim sorum şu kızlar yeni doğan a tulum mu daha rahat kullanışlı yoksa alt üst takım olan lar mı ona göre alim ben niyeyse hep tulum olarak düşündüm sizler ne diceksiniz💐😍