Hayırlı geceler hanımlar bu benim ikinci gebeliğim ilk kızımda da aynı sorunları yaşamıştım ama onda 34. Haftadan sonra başlamıştı kaşıntı döküntü bu sefer çok erken başladı bu haftalarda kortizonlu kremler kullanmanın herhangi bir zararı olur mu acaba bebek için doktora sabah gideceğim vücudum çok kötü oldu dayanılmaz şekilde kaşıntı ve döküntü var geçen hafta karaciğer enzimlerime baktırdım normal geldi kullanıpta kesinlikle çok rahatlattı dediğiniz yöntem ilaç var mı