suragungor ayyyyy yemin ederim bana böyle ara ara geliyordu bebek büyüdüğü için oluyor deniyordu bu kasık ağrısı falan ama 20+2 bugün sabah bir ağrı saplandı özel bölgeme. Tam böyle üst kısmına aslında, tam özel bölgede sayılmaz alt kısmı değil. Adım atarken ağrı giriyor, ayağımı resmen koltuğa kaldıramıyorum ellerimle tutup çekiyorum veya yataktan kalkarken Allahım inanılmaz bi ağrı hatta cocugun hareketlerini bugün ilk defa çok hissettim korktum acaba bir şey mi oluyor diye. Bu ağrı inanılmaz bi ağrı şaka gibi