Selam kizlar. 38+3 günlük olduk biz ve yarin kontrolumuz var. Ilk bebemi tam 38 de dogurmustum. Bunu da artik doğurmak istiyorum hayırlısıyla. Çünkü asiri agirlastim ve artik rahat hareket etmek istiyorum🥲 karnım cok aşağıda, alt karnımda ve vajinamda baskı hissediyorum, son dönemde de asiri bir akinti durumu var. Acaba doktorum yarin vajinal muayene yapar mi? Yaparsa da bu doğumu tetikler mi? Ilk dogumum suyum azaldığı icin suni sanciyla başlatıldı. O yuzden sanki suan tecrübesiz gibi hissediyorum kendimi 🙂