tugbaugur kızlar rahim temizleme parça alma işleminden ne kadar sonra gebelik olabilir , 5. günümdeyim süreç nasıl ilerliyor yardımcı olur musunuz
aycicegi22 tugbaugur ilk kez duydum rahim temizleme nasıl yaptı? Arkadaşımın rahim kalınlığı vardı kürtajla temizledi öyle bişey mi
tugbaugur orkidemm_ bitmeyen kanamalarım vardı, doktorum rahmi temizleyelim parça alıp bakalım ne var dedi
betil_03 tugbaugur ilk ayı değerlendirin bebiş tutunması yüksek ihtimal orası oynanmış uyarılmış temizlenmiş
htcbyrmblc aysnr0_ ben yaptırmıştım parça aldirmistim rahim temizledi ama bu süreçten 1-2 hafta sonra hamile olduğumu öğrenmiştim şaka gibi mümkün olabiliyormuş ilk olarak tüplerde gebelik oluştuğu için yani 🌸
tugbaugur aysnr0_ evet canım yaptırdım 2.5 ay falan oldu, çok korkmuştum nasıl olacak diye ama çok basit bi işlem anestezi altında yapıyolar hiçbir şey hissetmedim uyanınca da ağrı fln olmadı polip olduğunu öğrendik hatta temizlenmiş oldu
tugbaugur aysnr0_ kesinlikle yaptırın derim gerçekten insan kurtuluyor rahatlıyor sürekli 30-40 gün süren kanamalarla uğraştım 1 sene keşke bilselerdi de daha önce yaptırsaydım doktorlar beni 1 sene salladı resmen
tugbaugur aycicegi22 evet öyle kürtajla, parça alıp temizleyelim dedi polipten şüphelenmişti zaten öyle çıktı
sinem_1t tugbaugur bende bu ay o işlemi yaptırdım. Doktorum 15 gün korunmamı söyledi . Reglimde 4 gğn kadar gecikti . Acaba bu ayı kullanmayarak fırsatımı kaçırdım bilmiyorum. Daha önce bi gebelik yaşamadım.
tugbaugur sinem_1t evet 15 gün yasak, sonrasında kontrole gittim duphastonla adet olup klomen başladık bu 2. ayım
bebisleben sinem_1t hayır canım operasyon sonrası her doktor korunma veriyor çünkü erken hamile kalırsan yapışıklık olur ya düşük yaparsın ya bebeğin gelişmez bana da doktor bir ay korunma verdi korunduk ikinci ay korunmasız ilişkide hamile kaldım beklememek daha büyük risk
tugbaugur sinem_1t bilmiyorum canım dediğim gibi gebelik istediğim için hemen adet başlatmak istedi doktorum , sen de bi görün ister