deepsilence Arkadaşlar selam 🎀 Bebek arabası önerisi yapar mısınız marka ve model ile birlikte 20. Haftadayım ama hala hiçbir şey almadım 🫣 Teşekkürler. 🙏
gunelozturkq Ben Kraft Kenya modelini aldım daha doğuma iki ay var denemedim ama inanılmaz sağlam duruyor
ecemk94 Aysenurkeser henüz kullanmadık 26.haftadayız. Kuzenim kullanıp çok memnun kalmıştı. O yüzden tercih ettik
edussa Elele nin Lula modelini aldım. Henüz denemedim ama evde deneyimlediğim kadarıyla güzel bir bakabilirsiniz. Diğerleri gereksiz pahalı diye düşünüyorum
Kbracln deepsilence daha kullanmak nasip olmadı ama ben maxi cosi Lara2 aldım. ağır değil, hafif ve kolay katlanabiliyor.