annekiz6141 lemisumut bende çok çok nadir sabaha karşı balık kaymasi gibi bişeyler oluyor 13+2 ikinci gebelik 🤷♀️
beriii47_ lemisumut 17+3 oldum hissetmedim henüz oğlumda 13 hafta hissettim göbeğim çok kaldı ondanmı acaba hissetmiyorum
Rose_07 lemisumut Çok küçük haftanız. Şuanda hissettigin sadece gaz olabilir. İlk gebelikte 16. Haftada ikinci gebelikte 15. Haftada minik kıpırtı lar olarak hissetmiştim.
miniginannesi__ 14 +2 , hiç bir şey hissetmiyorum dün ilk kez günler sonra bir kaç dklık sızı hissettim o da gitti hemen
atesvesu lemisumut üçüncü gebeligimden dolayı erken hissettim ben canım 12.haftada kıpırtı şeklinde birde toplanıyordu onu hissediyordum