Benimde aynı şekilde. Şimdi 24 haftalık olduk , idrar tahlili yapıldı antibiyotiklik bisey yok suan icin ama bol su iç dedi doktorum tembih etti. Su içmek gerçekten çok önemli ben az içiyordum yani pek aramam ama mecburum artik sizde bol bol su icin 🙏