Melike3506 hanifeali öğrendiğimin ertesi günü kontrole gittim ama betam 8234 dü o yüzden. Düşük beta olsaydı gitmezdim biraz beklerdim sat a göre 6+4 de gitmiştim ama muayene 5+5 uyumlu çıkmıştı kese
Gks_01 hanifeali 4+5 ken lekelenmem olduğu için gittim keseyi gördük ( tüp bebek) betamda yaklaşık 10000 falandır
aselimdurum hanifeali regl günümde yani 12 Aralık’ta öğrendim 26sında gittim hem bebeği hem kalp atışını duydum
arzutmz 5 haftalıkken test yaptım. Çok küçükken kalp atışı duyulmuyor diye 8 haftalıkken doktora gittim.
bsrelif 5 haftalıkken gittim keseyi gördük, daha sonra eşimle kalp sesini duymak için özele gittik 7’inci haftada.