umynurr 2 saattir sirtim ve karinmda agri oluyor sanci degil degisik bi agri yasayan varmi kizlar yardim edinn
umynurr busepolatt ara ara oluyor geciyor tekrar agriyor evet gecen hafta nst sanci cikti yatis vermslerdi ama tekrar olmaynca gonderdiler
busepolatt umynurr Doğumunuz çok yakın Allahın izniyle sağlıcakla gelsin inşallah güzel bir duş alın sol tarafınıza yatıp dinlenin ağrı geçmezse yada sıklaşırsa doktora görünmekte fayda var
busepolatt umynurr Bence ayın 3 ü 4 gibi doğar gibime geliyor hadi hayırlısı ağrısız güzel bir doğum olsun sağlıcakla kavuşun inşallah darısı bana 23+3 üm tecrübem var ama her doğum farklı oluyo diyolar bakalım ☺️
umynurr busepolatt ayin 4 ztn 40 hafta oluyoruz 1 sonra gelebilir yaş kaybetmesn 1 gunle bide sagolun ❤️🌸❤️sizde saglikla kolaylikla kucaginiza alirsiniz insallah😘🌸
busepolatt umynurr evet canısı 2. Gebelik 24+4 oldum ama domuz gribine yakalandık oğlumla berbat geçiyo Allahtan bebek gayet iyi doktor antibiyotik verdi mecbur onunla ayakta durmaya çalışıyorum sen naptın
busepolatt umynurr sesin çıkmayınca dedim kesin doğurdu ☺️ nasıl geçti nasılsın ikinizde iyisinizdir inşallah 🙏🏼