Kızlar gebelik testi yaptım kasım 28 de düşğk yaptım ve bugün ikinci tedtin ikiside soluk gibi görünüyor en son testi az önce yaptım soluk görür gibi oldum sonra testin ıslak yerini sildim varsa belli olır diye yada artık gözlerim mi öyle görmek istiyor üç kaybım oldu beynim ikinci çizgiye odalanıyor hep inanmak isyeidpim için mi çizgi görüyorum siz bakın adetim geçti iki gün