Ben mucizeme kavuştum bebeğimin kalbi durmak üzereydi hemşireler bana direkt sezaryen olacak dedi epüdral yapıldı ve bebeğime kavuştum ama kistim varmış benim hiç kapamadan beni bayıltıp o kisti aldılar çok şükür bebeğim ve ben iyiz tek tesellim bunu o anda fark etmeleri oldu şanslıyım bebeğim sayesinde iyim dahada güçlüyüm artık darısı bekleyenlere sağlıkla alırlar bebeklerini kucaklarına 👼🧿🥺