el1fnur Ben de yüksek kiloyla hamile kaldım. Zorluk çekmemek için diyetisyenle ilerliyorum. 12.haftadayım, 1.5 kilo ancak verdim, bu haftadan sonra vermek daha zor olabilir ama korumaya yönelik gidelim dedi diyetisyen. Kendi başınıza yapmanız zor olur, kişisel faktörler de rol oynadığı için bir diyetisyenle çalışın derim mümkünse. Yürüyüş ve hareketi eksik etmeyin, suyu da. 3 Lt muhakkak iç dedi doktor şakaya gelmez diyor