Kaç günde bir kullanıyorsun, bende kullandım bir dönem vuran hemşireden hemşireye değişiyor aslında :) yağlı bir iğne olduğu için penisilin tarzı yakma yapabiliyor, devamlı kalça değiştir benim 3 günde 1 di oral olarakta duphaston alıyordum her gün, şuan kanamam durduğu için bıraktık, vajinal yollada alıyordum ilk zamanlar içimde ödem yaptı, kalçadan iğneye geçtik fakat iğne kana karıştığı için bazı uzmanlar iğne yerine vajinal fitil almayı öneriyorlar yeteri kadar bebekler üzerinde etkisi olup olmadığı ispatlanmadığı için