senacivkin Neredia hanım var oraya yeni geldi.. ben taşındığım için kendisini bırakmak zorunda kaldım yakın olsaydım kesinlikle baska doktora gitmezdim ..
muhabbet hanımı cok övmüşlerdi 1,2 kere kontrole gittim ama o enerji tutmadı bende 😊
Çünkü neredia hanım benim adımı her seferinde hatırladı.. hep iletişimi yüksek tuttu hatta bir önceki gebeliğimde düşük yaptığımda bana sarılıp sakinleştirdi🩷Belki yogunluktan dolayı diğer doktorlar öyle değil..