Kbracln Kızlar 35+2yim akşam üzeri temizlik yaptım belim çok ağrıyor ama aynı zamanda bebek aşırı kasılıyor karnım sertleşiyor. Uzun sürede öyle oluyor. Sancı mı çekiyorum yoksa yalancı mı anlamadım hiç yaşayan var mı ?
Hellomy99 Kbracln bel ağrısı ve kasılıp sertleşme doğum sancısı diyorlar ama benim ki yalancı sancıymış doktor öyle söyledi dinlenin ve bol su için bu aralar üç litre falan günlük su yalancı sancıyı sakinleştiriyor
mirababy03 Geçmiş olsun sola uzanın dinlenin dakika sayın dayanamayacağınız gibi olursa zaten doğum sancısı olduğunu anlarsınız pozisyon değiştirin WC çıkın yalancı sancı bunları yaptığınızda geçer
Kbracln mirababy03 Duşa falan girdim belki rahatlarım diye ama hala kasılma devam ediyor dediğiniz gibi biraz dinlenmeye çalışacağım inşallah geçer teşekkür ederim yanıtınız için 🙏🏻