PBC Kızlar düne oranla bugün az hissettim hıçkırık tuttu onu hissettim arada hareket de etti ama akşam hareketleri azdı ya da ben hissetmedim endişeleniyor insan. Ne yapmam gerekiyor yardım eder misiniz
Seyma190623 PBC çikolata varsa vişne suyu ya da bebeğinizin sevdiği bir şeyi yiyip bekleyin 1 saat yine hareket etmezse acile gidin fikrimce
senaninn PBC gün içinde çok ayakta kalınca biraz kendimi yorunca hareketleri azalıyor gibi geliyor bana da. tatlı bir şeyler yiyip bir uzansanız belki daha hissedersiniz
Nurkl En iyisini siz hissedersiniz azaldı diyorsanız azalmıştır bu haftalarda ihmal etmeyin acile gidin
PBC Nurkl uzun süre yatmadım işlerim vardı ara ara hep kalktım onun etkisi olabilir mi acaba insan ister istemez doğum yaklaştıkça septik oluyor 🥺
laytek06 Bende 33 haftadayım şuanda baya hareketli ve vuruyor. Hissetmemeniz mümkün değil ama buraya yazanlarda görmüştüm yeri daraldığı için az ama sert hareket edebiliyorlarmış o haftalarda siz yinede bi doktorunuza danışın içiniz rahat etsin
laytek06 Evet evet bi problem olduğunu sanmam birde ayakta iş yaparken hareket halindeyken biz bebek uyurmuş zaten yatınca hissediyosanız korkmayın hiç :)
Mervee_23 Kızlar peki aynı şiddette belli aralıkla hareketini hissetmek neden oluyor 34. Haftadayım hıçkırık olabilir mi