eszeyb3 Kubra381 beklenen adet tarihinizden 1 gün sonra bile kanda test verseniz kesin sonuç alırsınız
Meltem3461 pembeortakoy evet negatifti, 40 günlük gecikmede falan yapmıştım hep negatifti 55.günde pozitif çıktı
bozkurt38 Kubra381 teşekkür ederim 8. Gün gecikmede sonradan silik çizgi çıktı o şekilde öğrendim 10. Gün netti çizgi testte
hurremintorunu bozkurt38 adetiniz düzenli miydi bende 2 aralıkta adet oldum en son 17 pik oldu 19 20 gibi de çatladı çatlamadan sonra da hep değerlendirdik testlerim hep negatif bat 31 aralık
doublemom35 Kubra381 inanın ben süreçleri bilmiyorum yanlış yönlendirmek istemem. Bahsettiğiniz ilaçları kullanmadım. Rabbim hayırlısını versin hepimize 🥰
bsra_ylmz61 Benim de uygulamaya göre 5+2 chtpt e göre 4+4 5 haftaya uyumlu çıkıyor 11 aralıkta çatlatma iğnesi yaptırdım 17 gün 60.400 le öğrendim bu akşam yine beta vericem yarın tekrar gidicem kesenin goruncegi günü hesaplicaz
bsra_ylmz61 Kubra381 evde erken test yapmıştım silik çizgi çıktı adetimin gecikmesin 6 günüydü kan vermistim
osiii Kubra381 reglim 5 gün geçikti test tek çizgiydi kan verdim beta 18 çıktı kese 6. haftada kalp sesi 8. haftada duyduk