busebkoglu Yarın adet olma günüm bugün yaptıgım 2 testi atıyorum hemen çıktı 2. Çizgi ama korkuyorum sizce varmı
htc_123kbr busebkoglu atarsan bakarız ama eğer hemen çıktı ise gebelik var hemen bir kan ver yarın en sağlıklı sonuç
ilaydarabiaoz busebkoglu canım foto yok ana sayfada üç çizgi yerde resim yükle var yükleyip kopyala yapıştır yap buraua
2cocuklumomy busebkoglu eğer direk çizgi çıktıysa belirgin bir gebelik var demektir ,emin olmak için bir kan testi ver canım sen yinede ,ben ilk gebeliğimde kızım da silik çıkmıştı beklemiştim 2.gebeligim de şuan direk çıktı belirgin bir şekilde
nkkl busebkoglu bende aynı böyle öğrenmiştim 5 haftalıktı kan ver direk ve doktora git mutlaka keseyi görebilirsin
soleill busebkoglu ayyy benim de böyleydiiii hayırlı olsun kesin kanda çıkar zaten çok belli ❤️ tebrik ederimmmm saglıkla kavuşun inşallah🙏
busebkoglu Evet ama bi kaç aydır tutmadıgından bide testler yanaıltıyor faln diyolar korktum 3. Bu ilk gebeliğim düşük oldu 2. Şuan yanımda yatıyor 2 buçuk yaşında bi kızım var 3. Bu 🥹🥹🧿 biraz daha bekliyimmi yarın gidip kan vermelimiyim sizce
hilaltgcee busebkoglu Bence vermelisiniz Ben reglime 3 gün kala test yaptım sizinki gibi çıkmıştı regl tarihini 3 gün geçtikten sonrada betaya baktırdım 594 çıkmıştı☺️
adinsmom2 busebkoglu aşkım ben 3. Haftada öğrendim betama baktırıp o gün idrar yapmıştım negatif çıkmıştı kanda 12.88 çıktı 2 gün sonra da 50 çıktı daha da yaptırmadım bence sen de yaptır 2 kere daha sonra gerek yok benim de 2.5 yaşında oğlum var ağustos eylül anneleri olucaz 3+6 oldum ben
minnosss58 busebkoglu benimde bu şekildeydi adet günü test yaptığımda aynı böyleydi ☺️ hayırlı olsun şimdiden canım 🩷