Bende 7 aydır kullanıyorum doğuma kadar kullanicam doğumdan sonra 1 ay daha kullanicakmişim doktorum öyle söyledi banada rapor verdi ben de ücretsiz alıyorum doktorum 7 kutu yazıyor eczanem 7 kutuyu veriyor 2.5 ay falan rahat ediyorum hep ücretsiz aldım bu zamana kadar ücret ödeyenler varmiş çok şaşirdim şuan