Hanımlar merhaba bir kere düşük yaşadım bunu da çok evhamlanıyorum mesela midem ağrıyor iki gündür acaba karnımda öldü de ben mi zehirleniyorum diye düşünüyorum yani psikolojik olarak iyi değilim bu cihazı kullanan var mı kullanan varsa kaçıncı haftada kalp atışını duyuyorsunuz