nisabayraktar0 Adetime 2 gün kala kan verdim 6.31 2 gün sonra 33.01 2 gün sonra tekrardan 134.01 oldu ve en son 23 kasımda adet gördüm kızlar bir şeyler söyleyin ya günüme göre beta düşük mü artış sizce nasıl
Melike3506 nisabayraktar0 ilk değerinin bir önemi yok canım önemli olan sağlıklı bir şekilde artması ve öyle de olmuş. Sağlıkla gelsin inşallah 🌸
sunbloom123 zumraziye herkeste beta değeri çok farklıdır kimisi daha yüksekte öğreniyo kimisi daha düşükte ama sizin beta değerinizde iyi kan verip 2 günde bir artışlara bakın bnce
Melike3506 nisabayraktar0 şu an değerlerden belli olmaz canım kendini stresse sokma bebişin de etkilenmesin. Ultrason muayenesinde belli olur ama değerlerin güzel artmış
sunbloom123 arzukrgl geç döllenme ya da erken gebelik öğrenmiş olabilirsin tekrar kan ver 2000 üstüne çıkınca ultrasonda da görünür inşallah canım