rmeysaerdem Kızlar Benim 14 aralıkta korunmasız, ilişkim oldu Geçen ay kasımda yani hem ay başı hem de ay ay sonu 27 aralık yanlıs hatırlamıyosam regl olmuştum Bu ay olmadım henüz bende test yaptım 10 dakika üzerine baktım silik çift çizgi sizce, dogrumudur