Arven12 İyi geceler kızlar 22.11 adet oldum 02.12 hsg çektirdim ve hala regli olmadım ne zaman olurum ya doğal siklus ilerliyoruz dr adet olunca gel de transfer için ama ben bir türlü adet olamadım bu transferi gelecek aya atar mı ya da dr yazayım mı 😔
ilkiminannesi Arven12 Bende pco varmış ama düzenli olurdum ta ki yumurta toplamaya kadar sonra ben 1 buçuk ay olmadım ertelendi işte regl olamayınca ilaçla oldum regl en son.
Mzgn72_ Arven12 hayır diğer aya atmaz adet olduğunuzda iğne verecek kullanmanız için yumurta ile ilgili daha sonrasında öbür adet döneminize yakın tarihte transfer yapacak muhtemel adet olursanız bır kaç gün sonra öbür ay 15 i gibi transfer yapar
ilkiminannesi Arven12 Hayır. Eğer ben yumurta toplama işlemi sonrası bu kadar gecikmeseydim kasım da olacaktı transfer yani zaman kaybı oldu yoksa ertelenmiyor ne zaman regl olursan 2. Gün başlanıyor hazırlıklara
bilge1445 Stres yaptıkça da gecikiyor. Ben böyle durumlarda test yapıyordum. Negatifi görünce 1-2 gün içinde adet oluyordum. Hep işe yaradı bende