Deletedmom_878 doktoruma sordugumda bir zararinin olmadigini, sadece normalde yasanilan agrilari (kasik vb agrilar) daha fazla hissedecegimi ve ilerleyen zamanlarda daha fazla bel ağrısı yasayabilecegimi soylemisti. Düşük ya da gebe kalmaya engel degil yani.. internette de arastirdim normal rahimler mesaneye yakin ama bizimki sirt kismina daha yakinmis. Adet agrilari ve iliski esnasinda agri daha fazla hissetmemize neden oluyormus