15+5 günlük gebeyim 2 li test yaptırdım papp-a mom değeri 0.32 çıkmış 352/1 trizonomy 21 riski taşıdığım söylendi doktorum bebeğin kalbinde ultrasonda bi pırıltı gördüğünü söyledi genelde don sendromlu çocuklarda görülür falan dedi fetal dna yada nipt testi yaptır dedi bmyle bişey yaşayıpta bebeğinde sıkıntı yaşayan oldu mu