sunbloom123 zclk 36. Haftaya kadar dönme gerçekleşebiliyomuş şuan dönse bile bir sonraki gitmeye farklı pozisyonda olabilir
Strongirl_ zclk valla 34 deyim bugün gittim kontrole hala dönmemiş. Ben sezeryan olacağım için pek bir önemi yok da.mide yanmam çok oluyor.
zclk Gulaydgncy hmm benim 28. haftada halen dönmemiş merak ettim kaçıncı haftalarda dönmeye başladığını
zclk sunbloom123 doğru bu haftalarda çok bi önem arzetmiyor galiba 2 hafta üst üste gidip aynı pozisyonda olduğunu öğrenince bi de tekmelerini hep aşağıda hissedince dönmez hissine kapıldım ama erken galiba
sunbloom123 zclk çok erken tabi daha şuan hala bolca yeri var dönmesi birşey ifade etmez ben bi gittiğimde baş aşağıydı bi gittiğimde makat gelişti 30 da gittim makattı şimdi 32 de gitcem bakalım ne halde 🤗😂
sunbloom123 zclk inşallah amin sende canım sağlıkla kucağına al bebişini 🤲🤗 benim bebiş biraz inatçı sanırm hala yüzünüde göremedik bu sefer görürüm inşallah 🙏 🤭
zclk sunbloom123 ay benimkide yarım yamalak detaylıda görünmüştü sonrasında hep ayakları ve elleriyle kapattığı için göremedim inşallah sen görebilirsin bu sefer büyüdüğü için çok kapatamaz diye düşünüyorum umarım öyle olur😂
zclk Strongirl_ benim henüz başlamadı yanmalar ya umarım hiç başlamaz seninki de geçer inşallah diycem de doğana kadar geçmiyor galiba
sunbloom123 zclk aynen aynen bende yan profil görüyorum detaylıda bii göründü hafiften daha hep sırtı dönük bide yüzünüde kapatmıyo direk kendini kapatıyo 😂😂