Minnakminik Sabrettim ve doktorumun dediği günü bekledim, evde test yapmadım. Yarın iş çıkışı kan vereceğim 🙏 Sonucu merakla bekliyorum. Regl olacakmışım gibi ağrım ve göğüs hassasiyetim var ama umut test sonucuna kadar var🙏
_Feslegennn__34 Minnakminik test yapsanız net çıkardı artık aslında inşallah güzel sonuçlar alırsınız ❤️
Minnakminik _Feslegennn__34 doğru söylüyorsunuz ama bu kez kanda bakmak istedim, 2 kez testle öğrendiğim gebeligim oldu, ikisinde de 8 haftada kayıp yaşadım, testlerini hala saklıyorum..
_Feslegennn__34 Minnakminik yaa korkunuzda çok haklısınız inşallah bu sefer kanda öğrenin inşallah çok güzel ilerler herşey kan verdıgınde haber et merak ettım ❤️