Kubra-1997 Arkadaşlar bu uygulamada doktor önerisi aramaktan başım döndü Hamilelik ve doğum sürecimle ilgilenecek iyi , uygun fiyatlı doktor önerir misiniz lütfen Bizzat doktorla iletişim kuran varsa yazabilir
eed21 Kubra-1997 cerrahpaşa murat dilmener Hastanesi’nde özel muayene oldum. Prof Dr Ali Beniana memnun kaldım. Ama artık aynı hastanede prof de Pelin Öçal a devam edeceğim. Sebebi Ali beyden memnun olmamam değil kendisi gayet iyi çatı muayenesi falan var ya biraz çekiniyorum kendisinden o yüzden pelin hocaya gidecem. Bu tamamen benle alakalı bir durum
busraozkum eed21 merhabalar umarım hala uygulamada aktifsinizdir en yakın tarihte Cerrahpasa ile ilgili yorumu sizde gordum bende pelin hocaya gitmek istiyorum normalde poliklinik muayenesinden devam ediyorum ama dogumuma artik ozel doktor ve ekibi girsin istiyorum 32.haftadaym rica etsem Pelin Hocayla devam ettiyseniz surecle ilgili biraz bilgi verebilir misiniz? Normal dogum taraftari mi sezeryan taraftarı mı Dogum oncesi sanci odasinda anne veya eşe izin veriliyor mu psikolojik destek icin bu ikisi benim icin cok önemli
eed21 Kubra-1997 2194 muayene ücreti hastahane devlet hastanesi işte öğretim üyesine muayene olunca ücretli doğuma giren de varmış çok pahalı değil diye duydum kaç ay öncesi 20 diye duydum doğum ama bilmiyorum tam olaraj
eed21 busraozkum merhaba dpğum yaptım bebişim 37 günlük. Pelin hocayla ilerledim ama bir ebe bana dedi ki neden normal gebe poliklinğine gitmiyorsun ki normal olursa zaten burada yapacaksın sezaryen de olsa yapıyorlar gerekirse dedi bende 37+6 da normal gebe poliklinğinfen giriş uaptım ama aynı gün pelin hocaya da randevu aldım ki bir sorun olursa gidecektim normal gebe poliklinğinden giriş yapıp muayene oldum tansiyonum yüksek çıktı çok ilgilendiler hastaneye yayılımı yaptılar normalde ücretli bakan hocalar falan da muayene etti gereken her şeyi yapıyorlar emin olun ve ben pelin hocadan değil normal poliklinşkten takibe devam edilmiş oldum hastaneye yatırdıktan sonra bana riske atmayalım tansiyonda yüksek bebekte zaten hafta olarak iyi suni ile başlatalım dediler olmazsa sezaryen olur dediler suni denedik fitil taktılar sabah onda takıldı akşam sekizde hala açılma olmadı doktorlar dedi istersen sezaryene alalım süreç de çok uzayacak bebeğin kafası da iri belki o yüzden kanala girmedi ne dersin dediler bende kabul ettim zorunlu sezaryene çevrilmiş oldu çok çok memnun kaldım iyi ki de orada normal poliklinikte doğurdum. Normal doğuranlar da zaten yatış yerinde odalar var orafa doğuruyorlar inanın eşler bir şekilde yanınızda oluyor odanıza da bağlı tabi ama sıkı uygulama yok sancı çekerken eşinizle yüksek ihtimal görüşürüsğnüz ama doğum anında teksinşz
busraozkum eed21 Maşallah 🥰 öncelikle sağlıcakla bebeğini kucağına almana çok sevindim Rabbim güzel ömür versin. Bilgilendirmeler için de çok teşekkür ederim ilk doğumum olduğu için biraz tedirginliğim var özellikle ebelerin muamelesi insanı cekimser yapabiliyor onu yasamak istemiyorum en azından psikolojik destek amaçlı da olsa eşime izin vermeseler dahi annemin yanimda olması süreci kolaylaştırır diye düşünüyorum. Insallah oyle de olur duanızı bekleriz 😇 Teşekkür ederimm
eed21 busraozkum Bende teşekkür ederim sağolun sancılarınızı dediğim gibi çekerken anneniz olur eşiniz de sürekli gelir gider odanızda ki kişi çok anlayışdız değilse anlayışsız olsa da koridora gelir falan ama son aşamada doğum anında tek olursunuz ebeler gerçekten çok iyiydi Rabbim razı olsun onlardan