İyi akşamlar kızlar 5+2 haftalık gebeyim dün pembe lekelenmem oldu sabaha kahverengiye döndü korktum hastaneye gittim çok şükür bir sıkıntı çıkmadı ama yine de doktor progestan verdi akşam kullandım ama yine de pembe akıntı devam ediyor tecrübeli anneler bu ilaç ne zaman etki eder