Kızlarımmm aranızda letu ile gebelik elde eden var mı? 4 yıllık evliyim ilk defa tedaviye dair bir adım atıyorum. Geçen sene bir düşüğüm oldu 5 haftalık kalp atışı duyulmadan. Adetlerim düzenli yazın bir defa adet olamadım çok kilo almıştım o aralar, doktora adet olamadım dediğimde pcossun falan diye hemen yapıştırdı bir sebep. Bugün ki doktorum güzel şeyler söyledi Pcos falan değilsin dedi hormon testi de verdim vajinal muayene ile de baktı. Değerlerimi de yazayım.
Lh 6.12
FSH 4.41
E2 37.47
Tsh 2.146
T3 3.04
T4 0.96
Letu genellikle pcos da daha çok işe yarıyor ama tüp bebek hemen başlamak istemezsen bunu deneyelim bir dedi. Düşük bir oran ama sen bilirsin dedi. 5 gün letu kullanıp bittikten 4-5 gün sonrada kontrole gideceğim.
Letu ile gebelik elde edenler var mı aranızda hiç bilgim yok artık çok canım sıkılıyor 4 senedir olmaması çok moral bozucu 🥺