Denizz44 yesimcsn Bat 15 beklemedeyim bu ay akışa bıraktım ovülasyon testi yapmadım yumurtlama dönemlerine bakmadım gelişi güzel olursa olur 🤷♀️
bebistakibi Bat 12 dpo 4 beklemedeyim kızlar . Umarım hepimiz için en hayırlısı kolaylıkla sağlıkla olur 🙏🏻🌸
yesimcsn Denizz44 olur inşallah ya. Ben de klomen kullandım ama hiç ovülasyon testi falan kullanmadım onlar beni daha cok stres yapıyor