Evde 3 kedim var, 7 yıldır kedili evde yaşıyorum. Kedilerimin aşıları tam, kumlarını kocam temizliyor. Ama sürekli yanımda yöremdeler. Toksoplazma testi yaptırdı doktorum bağışıkmışım. Buna rağmen kumları eşin temizlesin , çiğ ete ve topraklı sebzelere dokunma eldiven kullan dedi. Yani anlayacağın et ve sebzeden de gelebilir gelecekse. Kışın senin evini seçmiş o kedi, sizi seçmiş. Bir süre bakın, yapamazsanız sahiplendirme ilanı açarsınız. Barınağa göndermeyin, orası da soğuk. Ve çok hastalıklı hayvan var, orda ölür 😔