haklisinesracim mal o bazıları mal banada söylüyorlar. En son 12+4 te gittim şimdi 15+ 4 düm. Bir hafta daha beklemeyeceğim yarın gidiyorum. Hemşire arkadaşlarım sürekli bakıyorlar riskli bir durum yokmuş iki haftada bir gideceğim bundan sonra. Allah kötü düşünmemize sebep olan insanları uzak tutsun bizden.