Gizem65 Merhabalar. Benim ilk doğumum olacak ve sezaryen düşünüyorum. İlk doğumda kaçıncı haftada sezaryene alınılıyor bu konu hakkında bilgisi olanlar yazabilir mi
Eren1 QueenBahar_ Yeeso smoms arzutmz 42+5 ilk sezeryanım neden bu kadar ısrarla bekledi doktorum hiç bilmiyorum cok zor da iyleşmiştim
baharbahce27 arzutmz ayy benimde ilk doğum ve 38+2’de alınacak inşallah Kaç kilo doğdu sizinki bir problem çıktı haftasına göre
zeynep_2121 Merhaba ilk gebeliğim sezaryen 38+4 alındım şuan hamileyim 23 haftalık tahmini doğum tarıhım ne zaman