Momsell Başvurur başvurmaz askıya alındı. Askıda olup sonradan değişen ya da paketi gelen oldu mu acaba?
demetov Momsell askıda yazıp altında açıklama ne yazıyor ben de anlamaya çalışıyorum ilk dakikada baktım böyleydi
m3ltem Galiba hepimizin ki askıda Benimkide askıda yazıyo ne ye göre kime göre veriliyo bu yeni doğan desteği hiç bilmiyorum instagram da görüyom alan alana başvurudan 2gün sonra askıda diye sebep ne acaba
Ha1999 Bende aldım 20 haftalıkken yaptım 26 haftalıkken geldi şükür ben de de öyle yazıyordu şikayet bildirdim İBB ye öyle geldi
Momsell Ha1999 ben de aradım 48 saat sonra ararsanız bakalım dediler. Bekleyip arayacağım tekrardan. Siz ne söylediniz aradığınızda?
sevacano Momsell askıda yazılınca altda yazıyorlar zaten olumsuz olduğuna dair benimki de askıda yani vermediler uygun görmemişler
Ha1999 sevacano hayır Google den İBB Yeni doğan şikayet yazın çıkıyor zaten basın girin orda şikayet yaz var oradan yapicaksiniz
Mero15 Bende 153 u arayip basvurdum dogum bekleniyor yaziyordu 32 haftamda getirdiler kimlikle teslim aldim
Momsell Ha1999 ben de ordan yazayım o halde çok teşekkür ederimmm🙏🏻🥹 Yazdıktan ne kadar süre sonra geri dönüş sağladılar, nasıl sağladılar acaba?