meryys benim 25 kasımda bitmişti reglim. 5 aralıkta HSG çektirdim. Aslında daha erken çektirmek istiyordum ama randevuyu ancak o zamana alabildim. Bi sıkıntı yaşamadımx. Doktor da sormadı ne zaman bitti adetin falan diye. Sadece adetli değilsin dimi dedi. Önceden beta baktılar gebelik ihtimaline karşı. Zaten işlem de 5 dk sürdü.