Kızlar pcosluyum 2.5 ay kanama yaşadım duphaston başlamıştım 14ünde reglim bitti sonrasında 1 hafta değerlendirdik. O haftadan itibaren akıntım vardı enfeksiyondan şüphelenmiştim ama ne kaşıntı ne koku hiçbir şey yok. Hala da devam ediyor, hatta 2 kere akıntıyla birlikte hafif leke geldi dün ve bugün. Ovulasyon yaptığımda silik çıkıyor pik değil. Neyden dolayı böyle oluyor olabilirim yaaa 🥺 en son geçtiğimiz günlerde erken gebelik testi yapmıştım bulantılarım yüzünden silik çıkmıştı. Yarın randevu aldım gideceğim ama böyle olup sonrasında gebelik öğrenen var mı