llsenoss kızlar benden kan geldi ama yarın jinekoloji randevum var sizce sıkıntı olur mu regl olmak muayeneye
Melike3506 llsenoss sorun olmuyor reglken de muayene ediyorlar ama kan tahlili için reglnin 2. Veya 3. Günü olması lazım
deletedmom43191 llsenoss muayeneye engel olmaz hatta adet oldugun iyidir kan testi yapılırsa daha net cikar hormonlarin