Merhaba kızlar 11 aralıkta çatlatma oldu 25 aralıkta çatlatmanin 17 günü beta verdim 60.400 çıktı doktorum güzel artmamış dedi böyle olup yükselen varmı benim pıhtılaşma sorunum var ilk doktorum hemen iğneye başlamamı söyledi şuan başka bir ilde olduğum için başka doktora gidiyorum genetik sonuçlarına bakmadan iğne yazamam dedi yarın bidaha kan vericem çarşamba gel kesenin haftasını hesapliyalim dedi karın dan uldroson la baktı yumurtaların güzel görünüyor dedi sadece kese gözükmedi